måndag 1 oktober 2012

Tuffare än TEC

Sent på natten till idag kom jag hem efter fem intensiva dygn på bokmässan i Göteborg. Jag är betydligt mer sliten än efter de ultralopp jag sprungit. Kroppen är trött och full av blåmärken efter hantering av kartonger fulla av böcker. Hjärnan går på tomgång efter att dagarna ända upprepat "Det blir 100:- för tre pocketböcker, varsågod och slå din kod, jag lägger kvittot i påsen." Ja, det är lite zombie över mig idag. En lycklig zombie. För det har varit en otroligt bra mässa. Fantastisk försäljning, roliga möten, härliga kundmiddagar, galet barhäng på nätterna och inspirerande författare. Jag är mer än nöjd!

Vanlig träning har dock lyst med sin frånvaro, men jag kan försäkra att alla tunga lyft och alla långa dagar i upprätt position har hållit musklerna igång. Idag är det återhämtningsdag, men under veckan har jag planerat in såväl löpning som simning och tennis. Skönt att vara tillbaka i verkligheten!

Nedan en liten bildkavalkad från de senaste dagarna:

Onsdag morgon: Dags att börja jobba!


En liten teaser

Torsdag morgon: Lugnet före stormen

Torsdag morgon: Lugnt före stormen

Sugen på lite mord?

Torsdag-söndag: Stormen
Författaren Carina Bergfeldt på scenen

Roslund & Hellström signerar

1 kommentar:

  1. Å vad härligt! Jag skulle gärna åka på bokmässan faktiskt. Men den ligger ju som sagt på en lite dålig helg...

    SvaraRadera