söndag 31 juli 2011

Långpass blev gångpass...

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Men det kan bli bra ändå! Den långa rundan som jag klurade ut igår har jag inte sprungit. Men jag har promenerat alla 24 kilometer! Tog en ryggsäck med dryck, frukt etc och gav mig iväg precis klockan 12. När det är som varmast alltså... ;-). Men det var härligt och inte så farligt hett idag. Rundan spänner över helt olika områden av södra Stockholm - villaområden, lantliv, trafikkaos och Mälarvyer. Den är perfekt! Det tog exakt 4 timmar och 28 minuter att gå den och påminn mig gärna ifall det skulle behövas att Fotrally inte är något för mig. Visst var det en skön promenad, men jag fick rejält ont i ländryggen på slutet.

När ska rundan premiärspringas då? Jo, lördag förmiddag tänker jag mig. Vem hänger på?

4 kommentarer:

  1. Ok för mig med långpass - info torsdag?

    SvaraRadera
  2. Kul! Javisst, vi ses på torsdag!

    SvaraRadera
  3. Låter som en fin runda! Tyvärr inte hemma, åker till svärföräldrarna idag och borta en dryg vecka. Men kör jättegärna nåt pass när jag är tillbaka i krokarna!

    SvaraRadera
  4. Ok, synd! Hör av dig när du är tillbaka!

    SvaraRadera