torsdag 28 juli 2011

Italien vs. Sverige

Hemma igen efter underbara dagar i Italien. Vi har åkt gondol i Venedig, flanerat i Bolognas vacka gamla kvarter, besökt spännande grottor och legat på playan i Cattolica. En och annan morgonjogg blev det förstås också. Det gick i princip inte att springa någon annan tid på dagen än tidigt på morgonen. Värmen tog all kraft. Nu är ju inte morgonen min bästa tid för löpning, men det gick ändå. Mats och jag sprang tillsammans och avslutade varje runda med en tur till bageriet för att köpa morgonbröd. Lyxigt!

Men nu när vi är hemma måste jag erkänna att det något svalare klimatet inte är så tokigt. Däremot drog jag nog på mig en förkylning på planet för jag känner mig hängig. Hoppas att kvällens TSM-träning kan råda bot på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar