fredag 31 maj 2013

Välbehövlig pepp!

När man vaknar upp dagen före ett marathon med lite lätt ont i halsen och en allmänt tung känsla så kan man skatta sig lycklig om man har en kollega som Anna. Så här stod det i mailet hon skickade till mig i morse:


Angående morgondagen! 

Ta det piano, spring, var glad, njut, känn dagsformen och ställ in farten efter det. HA KUL och NJUT! Om du får jätteont – GÅ, och fullfölj ändå. Det är ändå värt det, och du kommer ändå få en bra tid (i allmänhetens ögon), det är roligare än att bryta. Jag är superavundsjuk, blir jättenostalgisk när jag ser alla skyltar på stan. Hade GÄRNA sprungit imorgon, och är lite sur för att jag inte ens kommer att vara hemma och kan hejja på folk. Hoppas vädret blir fint. 

Och sen åker du hem och äter god mat med en medalj runt halsen och njuter. Jag har precis köpt den här boken, som du kan få låna (om du fullföljer i morgon, hehe): 




 Tack Anna för välbehövlig pepp! Nu känns allt mycket, mycket bättre! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar