måndag 15 april 2013

Efterdyningar och bilder

Måndag idag och livet har återgått till det normala. Nästan i alla fall. Det är något speciellt med en sådan fysisk ansträngning och upplevelse som TEC. För egen del har jag väldigt svårt att komma ner i varv. Svårt att sova. Både kroppen och hjärnan är speedad och jag kan omöjligt vila. 

Jag är fortfarande lite stel i höfter och knän, men fötterna känns betydligt bättre idag. Så jag har jobbat på som vanligt och nu på kvällen har jag roat mig med att titta på bilder och återuppleva delar av lördagen. Och vet ni vad? Jag kan tänka mig att göra om det! Snart! :-)

Här kommer lite bilder huller om buller. Samtliga bilder är tagna av Micke Sjöblom, Jan Rönnlund,  Åke Dahlqvist och Kenneth.


Löparnas packning

Är detta Niklas - the mystery man? Eating nötcreme?

Fortfarande pigg?

Glad före start

Alla kollar på klockan före start

Det var ganska lerigt... Barbro, 64,  kom tvåa på 100 miles!

Kämpar på

Hungriga löpare

Tittut!

Depån och mållinjen

Starten

Mina duktiga fötter

Man höll på att fastna i leran

Kontroll!

2 kommentarer:

  1. Du ser verkligen pigg ut på bilderna! Riktigt grymt jobbat!!!! Hur känns det i kroppen nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag känns det förvånansvärt bra! Jag är fortfarande trött och har svårt att sova, men kroppen och fötterna känna bra. Tror det blir en liten jogg imorgon... :-)

      Radera