onsdag 27 mars 2013

Morgondopp!

Västertorps simhall

I morse när jag vaknade klev jag direkt i kläderna, borstade tänderna, tog den färdigpackade ryggan och var utanför dörren 06.10. Redan helt ljust, krispigt klar luft - en underbar morgon som gjord för en promenad bort till simhallen. Jag kom dit precis när de öppnade 06.30 och 07.10 hade jag redan betat av mina 1000 meter! Vilken bra start på dagen!

Sedan bastu, dusch och T-bana till jobbet. På vägen hämtade jag upp världens största och godaste ägg- och kaviarmacka tillsammans med en latte som jag njöt av medan jag scannade av mailen och kickade igång jobbdagen. Det här borde jag göra oftare! Någon annan som har fått en superstart på dagen?


Mums!

2 kommentarer:

  1. Få vakna upp i vattnet är bland det bästa!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det verkar vara så! :-) Ska se till att det händer oftare!

      Radera