onsdag 13 mars 2013

Att förtjäna en t-shirt

Får jag använda denna?

Jag träffade ju Martina Haag på vår lyckade kund- och författarekväll igår och hon hade med sig t-shirten jag skulle ha fått på Marrakech Marathon. Alltså, jag skulle ha fått om jag inte hade legat hemma i monsterinfluensa. Gulligt av henne att ta med den, men tveksamt om jag känner att jag kan använda den. Jag har ju inte gjort mig förtjänt av den. Hur skulle du ha gjort?

Nu är det ju ingen stor fråga eftersom träningsgarderoben är knökfull av tröjor från olika lopp, men det skulle vara roligt att höra hur andra tänker. Om jag skulle träna i den här tröjan och någon frågade "Åh, hur var det att springa i Marrakech?" då skulle jag onekligen tycka det var lite pinsamt att erkänna att jag inte sprungit loppet.

Men den här tröjan har så skojiga lufthål på sidorna att jag nog måste prova den någon gång. När temperaturen har stigit ungefär trettio grader...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar