torsdag 19 april 2012

Dukat bord

Återhämtningsmums!

Nu vågar jag påstå att jag är helt återhämtad från helgens äventyr. Hyfsat utsövd vaknade jag imorse och stack iväg för att spela tennis. Det blev en ovanligt tuff timme med hårt motstånd och oj, så kul det var! Inga krämpor någonstans!

Snabbt vidare till jobbet som idag innehöll möten med spännande författare och en hel del "komma ikapp-uppgifter" av mindre spännande karaktär. Full fart hela dagen alltså och därför var det otroligt skönt att komma hem till dukat bord vid halvåtta. Vi får för närvarande en matkasse med ingredienser och recept för veckans middagar levererad varje måndag kväll och det är toppen! Skönt att slippa komma på något att laga och skönt att alla ingredienser finns på plats. Idag hade familjen lagat lammfärsbiffar med koriander, tomatsallad och couscous. Det var bara för mig att sjunka ner vid bordet och ta för mig. Jag tänker på MarathonMias fina buff med texten RUN - EAT - REPEAT. Det ligger något i det. Vilken är din bästa återhämtningsrätt?

Run - Eat - Repeat      Foto: MarathonMia?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar