tisdag 22 oktober 2013

Klubbkläder

Efter Hässelbyloppet funderade jag på om jag skulle beställa IF Linnéas klubbkläder. Såg på deras hemsida att det var sju veckors leveranstid och tänkte att det kanske inte var värt att beställa nu eftersom jag ändå inte skulle få kläderna innan Vintermaran. Men hur det nu var så klickade jag iväg en beställning i onsdags och döm om min förvåning när det låg en avi från Posten på hallbordet när jag kom hem igår kväll. Självklart var jag genast tvungen att åka iväg och hämta paketet. 


Det blev ett linne, en långärmad funktionströja och långa tights. Riktigt sköna och passade precis. Nästan så att jag önskar att det vore dags för tävling redan nu?! Eller kanske inte just i detta ögonblicket för här öser regnet ner, vilket i och för sig påminner mig om Stockholm Marathon 2012. På Vintermaran önskar jag mig istället uppehåll, svag vind och 6°. Kan någon fixa det, tack?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar