måndag 21 oktober 2013

Åttamilaveckan


Förra måndagen skrev jag att det var dags att träna mängd och det är just vad jag gjort! Hela 81 km skrapade jag ihop på fem löppass under förra veckan. Och visst känner jag mig lite stel idag, men på det stora hela har mängden funkat väldigt bra i kroppen.

Den här veckan bli det lite lugnare. Ett par distanspass på 7-10 km tänker jag försöka klämma in före helgen och min tennistimme vill jag inte missa. Sedan blir det dock fyra dagars löpvila då jag ska iväg på ett litet höstäventyr. Det blir ingen löpning, men jag kan garantera att fötterna och benen kommer få jobba på ändå! :-)

2 kommentarer:

  1. Inte illa! Ser fram emot när jag själv kan springa de distanserna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer gå så himla snabbt tills du är tillbaka i din vanliga form! Men glöm inte njuta ordentligt av bäbistiden... :-)

      Radera