fredag 5 november 2010

Min nya leksak!

Mrs. Garmin!
Som jag antydde i mitt förra inlägg har jag fått en ny leksak! Mrs. Garmin ska se till att mitt maniska löpintresse inte ebbar ut under vintern, utan istället utvecklas.
Egentligen hade jag inte tänkt springa hem från jobbet två kvällar på rad, men det gick ju inte att motstå att få testa manicken. Så jag klev ut i beckmörkret på Söder Mälarstrand och anropade satelliterna. Riktigt spännande! :-) Sedan var det bara att sätta fart och som vanligt var det skönt att få avsluta arbetsdagen med lite frisk luft och fria tankar.

Hemma lyckades jag skrämma slag på familjen som stod i köket och lagade mat när jag började banka på rutan. Snabbt in i duschen och sedan var det dags att försöka föra över passet till datorn. Allt funkade smidigt och jag kunde även lägga upp passet från Garmin till jogg.se. Jag ska lära mig lite mer om funktionerna och så, men jag säger bara: So far, so good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar