torsdag 27 mars 2014

Tuff torsdagsträning

Nu känner jag mig riktigt trött och sliten. Det har varit en intensiv, och rolig, dag. Började tidigt med att cykla till tennisen tillsammans med Katarina. Vi spelade riktigt bra och hade kul. Sedan cykel till jobbet och där var det fullt ös hela dagen med möten och skrivbordsjobb. Lyckades dessutom få en hel del saker att falla på plats så det kändes fint.

Egentligen hade jag tänkt springa med IF Linnéa på kvällen, men då kommer jag alltid hem så sent och jag längtade efter lite familjetid så jag tog en egen runda längs Söder lite tidigare på kvällen. Och oj, vad tungt det kändes idag. Tunga steg och ont på insidan av vader och vrister? Helt ny känsla. Släpade mig runt hela ön, dvs 10 km, och blev väldigt förvånad när jag såg att jag ändå snittade på 5.35. Cykelturen hem gick lååååångsamt.

Kanske inte så konstigt att jag känner mig sliten. Nu blir det vila både fredag och lördag. Förhoppningsvis är benen pigga lagom till Premiärmilen på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar