måndag 3 mars 2014

Styrka och inspiration

Dagen började med ett styrketräningspass på Sats. Jag stack hemifrån före 06.00 på morgonen och det är inte så vanligt. Bra pass med många knäböj. En liten, liten känning i vänsterknät som oroar mig, men jag väljer att ignorera det ännu så länge.

Sedan försvann timmarna snabbt med möten och arbetsuppgifter. Roligt att vara tillbaka på jobbet! Extra roligt när det visade sig att nedanstående dyrgrip hade kommit med posten under min frånvaro. Det har sina fördelar att arbeta i bokbranschen. :-) Tyvärr fick den inte följa med mig hem ikväll, för jag har lite annan jobbläsning som går före, men snart hoppas jag kunna få chansen att läsa och inspireras av Petra. Kanske på tåget till Skövde på fredag?

Läsa och springa - mina favoritsysselsättningar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar