måndag 4 november 2013

Toppar listan!

Nu har jag förstått hur man ska göra för ge sig själv en liten mental kick! Jo, se till att springa ett långpass i början av månaden och registrera det på jogg. Då har man nämligen stor chans att hamna på första sidan på "kommuntoppen" - något jag tror att jag aldrig lyckats med tidigare. Eller också beror det på att jag så sällan kollar på den sidan.

Men nu blev det en liten kick att se mitt namn bland långlöparna. Kan behövas så här inför Vintermaran! :-)

Skärmbild från jogg.se

12 kommentarer:

  1. Snart kommer jag också finnas med på den där listan! Dock inte i topp de närmsta månaderna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer inte dröja länge Andréa förrän du toppar igen! :-)

      Radera
  2. Fördelen med att bo i en liten kommun, jag är ständig prenumerant på förstaplatsen i Nykvarns kommun sedan flera år tillbaka, jag kan ligga längre ner enstaka dagar men i slutet av varje månad/år leder jag alltid. Det betyder ju inte att jag springer mest i Nykvarns kommun utan bara av de som reggat sig på Jogg.se såklart men man får vara glad åt det lilla :-)

    SvaraRadera
  3. Hmm... kanske är dags för mig att flytta... ;-) Hur blir det på lördag Staffan - är du fortfarande sugen på Vintermaran?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen till Nykvarn, 28 min från Centralen med tåget :) Jodå, det ser ut som om det blir start på lördag!

      Radera
    2. Fast jag har hört att förstaplatsen i Nykvarn är tingad så jag få nog välja en annan liten kommun. :-) Hoppas vi ses på lördag!

      Radera
    3. Haha, men en andraplats är väl inte så dumt heller :-) Det lutar åt start just nu, hinner jag få mitt nya klubblinne (Stockholm Långdistansklubb) i rött och vitt så håll utkik efter det, annars blir det grönt linne och gröna skor, vi lär ju ses där!

      Radera
  4. Borde ju räcka att springa ett kortare pass vid midnatt och regga snabbt som ögat. Så är man kanske först i ett par timmar, innan alla morgonpigga stollar vaknar..? ;-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha - ja, om jag bara inte vore så kvällstrött... Men funkar kanske lika bra med ett riktigt tidigt morgonpass den 1e varje månad? :)

      Radera
  5. En härlig boost inför lördagen :-)

    SvaraRadera