lördag 9 november 2013

Mot Vintermaran!

Jaha - nu sitter jag på T-banan på väg till starten för Vintermaran. Lite blandade känslor. Jag har känt mig risig hela veckan, men det är mycket möjligt att det bara är hypokondri..... Jag sprang sju tunga på lunchen i onsdags. Så tunga att jag började undra vad jag givit mig in på.

Veckan har som vanligt varit ovanligt stressig med både styrelsemöte och strategimöte och jag har i ärlighetens namn inte hunnit tänka så mycket på loppet. Lika bra det förmodligen.

Det är många av mina vänner som ska springa idag och jag hoppas att det blir riktigt roligt. Om jag har en bra dag ska jag verkligen försöka slå mitt pers på 3.58.05 och om jag inte har en bra dag så får jag väl nöja mig med ett bra träningspass.

Äh - ingen idé att sitta och mala dessa tankar. Nu kör vi! Håll en tumme för mig! :-)

3 kommentarer:

  1. Lycka till! Håller allt som går att hålla.

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tack Martina! Ja, jag är supernöjd och glad! Det måste bero på tummarna du höll! ;-) Racereport kommer inom kort! :-)

      Radera