onsdag 9 juli 2014

Morgonjogg i Örkelljunga

Jag befinner mig plötsligt i Skåne! I söndags tog jag flyget till Köpenhamn där delar av familjen mötte mig. De kom med bil och hade redan semestrat ett par dagar. Vi hade två sköna heldagar i Köpenhamn och igår eftermiddag styrde vi kosan tillbaka till Sverige. Vi hamnade på en camping i Örkelljunga. 

Jag är egentligen ingen camping-typ, men någon gång ibland är det himla mysigt! Att leva lite enklare helt enkelt! I morse gick jag upp tidigare än de andra och tog en morgonjogg. Jag hittade en liten led i skogen och det var svårsprunget, men vackert. Sedan tillbaka och laga kaffe på stormköket. Livskvalitet! :-)



4 kommentarer:

  1. Välkommen till Örkelljunga, du sprang förmodligen bakom vårt hus.
    Jag delar din lilla story på https://www.facebook.com/Orkelljungaaktuellt?ref=hl

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt! Verkligen livskvalitet. :-)

    SvaraRadera
  3. och bland mina kor

    SvaraRadera