fredag 15 februari 2013

Nu är de här!

Imorgon blir det testlöpning!

Idag fick jag ett sms att jag kunde hämta ut ett paket. Och så klart visste jag vad det gällde och skyndade mig till utlämningsstället efter jobbet. Man kan inte beskylla de här skorna för att vara snygga, men förhoppningsvis är de sköna och har ett bra grepp. Storleksmässigt verkar de i alla fall vara perfekta! De känns bra både med ilägg och utan. Nu ska jag lägga fram allt jag behöver för morgonens sociala löpning. Vad kul det ska bli! Ha en skön fredag allihopa!

2 kommentarer:

  1. Avis!

    Längtar tills jag köper mina nya skor! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst ligger det lite lycka i nya löparskor! Men ibland tror jag nog att jag skulle kunna fortsätta använda mina befintliga skor betydligt längre än jag gör... :-)

      Radera