fredag 15 februari 2013

Fredagstips!

I kväll är det träningstävling med Team Nordic Trail. Man kan springa 5, 10 eller 15 km och ingen föranmälan krävs. Så ta med din pannlampa och dyk upp bakom Östermalms IP kl. 17.30!

Foto lånat av Miranda Kvist

Jag tycker förstås att det här låter jättekul, men har tyvärr inte möjlighet att vara med i kväll. Jag har lite familjeaktiviteter inplanerade och så vill jag spara benen till det sociala långpasset i morgon. Ja, det kanske jag också ska tipsa om när jag ändå är i tipsartagen?

I morgon bitti är det samling vid cafét på Eriksdalsbadet kl. 09.00. Sedan följer fyra olika rundor med depåstopp på badet mellan varje runda. Första rundan är 17,5 km och den andra 12,2. Sedan blir det en tredje runda på 10,6 km för att avsluta med en kortis på 8,4. Totalt har man möjlighet att få ihop 48,8 km! Vad väljer du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar