lördag 9 februari 2013

Några steg i rätt riktning

Nä, nu gick det inte att vänta längre. Redan igår kväll la jag fram springkläderna. Dagen idag är väldigt hektisk och mycket logistik som ska klaffa. Det skulle alltså få bli ett morgonpass. Inte mitt favoritpass. Redan kl. 07.00 var jag utanför dörren och fick skotta mig ner till vägen. Riktigt mycket nysnö! Tyvärr hade inte skottarna hunnit köra här ännu, så det var ganska tungt.

Jag tog det riktigt lugnt och lyssnade på kroppen. Det blev inte mer är tre kilometer, men det är en början! Hostade inte alls under rundan, men väldigt mycket efteråt. Försökte köra lite stretch när jag kom hem.

Nu ska Mats få kvittera ut sin julklapp - det blir ett kultur- och nöjesdygn här i Stockholm. Kul!


Den snälla morgonlöperskan kom hem med tidningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar