söndag 10 februari 2013

En guldkantad helg

De senaste veckorna har jag mest gnällt här på bloggen (och IRL också för den delen), men nu kan jag säga att jag verkligen har haft en toppenhelg! Så mycket roligt vi har hunnit med!

Jag började ju med min lilla testrunda igår och det kändes bra. Sedan följde jag med lillkillen på Streetdance och det var spännande och roligt. Klockan två åkte Mats och jag in till stan och började med att gå på Konserthuset. Lyxigt att koppla av med vacker musik och bubblor i pausen. 

Sedan drack vi Margaritas på Rival innan vi åt en brakmiddag på Il Tempo. Så mycket mat och så himla gott! I morse åt vi lång hotellfrukost och läste tidningen i flera timmar innan vi åkte direkt till Sätrahallen för att se mellansonen tävla i häcklöpning. Han fick en otroligt fin start och ledde halva loppet, men blev i slutänden fyra. Nytt fint PB dock så han är glad och nöjd.

Väl hemma tog vi det lugnt. Drack te och spelade spel. Men innan mörkret föll helt hann Mats och jag ta en liten löprunda. Knappt sju kilometer blev det och det kändes jättebra! Lite otippat med tanke på alla goda drinkar igår, men det måste betyda att jag definitivt är tillbaka!

Nu ska jag planera kommande träningsvecka - och det känns kul! Jippie!

I'm back!

3 kommentarer:

  1. Härligt att du mår bra! Och det låter som ni har haft en fantastisk helg :)

    SvaraRadera
  2. KUL att du är tillbaka:-)

    SvaraRadera
  3. Tackar - ja, det känns toppen! :-)

    SvaraRadera