fredag 16 november 2012

En frestande nummerlapp

I morgon är det dags för Tömilen och Snöfemman. Jag är inte anmäld. Men det är såväl maken som mellansonen. Jag och lillkillen ska följa med och heja och supporta. På lunchen idag gick vi och hämtade ut nummerlapparna på Runners Store.

Lyckonummer?
Det var inte utan att det ryckte lite i tävlingsnerverna. Lopp är allt bra roligt! Och nu var det ju ett tag sedan. Jag misstänker att det syntes på mig för plötsligt var det någon som stack ett papper där det stod EFTERANMÄLAN i handen på mig. Jag behöll den. Nu hoppas jag mest att sonen piggnar till för han är förkyld och lite hängig. Bättre idag än igår dock så det finns goda chanser att han känner sig fit for fight i morgon. Annars går det att göra ett namnbyte...

Dessa värdefulla, ännu så länge blanka, papper har jag i min ägo.
Vad gäller novemberutmaningen tror jag att det varit bra med två dagar med mycket korta pass. Jag ska strax leka Stålmannen och göra ett blixtombyte till löparoutfit och ge mig hemåt i mörkret. Och faktum är att jag ser fram emot det och inbillar mig att benen kommer vara pigga och lätta!

Ha en trevlig helg allesammans!

Före blixtombytet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar