söndag 27 januari 2013

Antiklimax!

Här har jag gått omkring och varit orolig för att bli förkyld inför Marrakech Marathon och så får jag istället vinterkräksjukan! Redan när jag vaknade i fredags kände jag mig frusen och ruggig, men åkte till jobbet som vanligt. Efter lunch kände jag mig sämre och åkte hem. Sedan dess har jag varit fullständigt utslagen. Skurhinksrealism i sin bokstavliga betydelse. 48 timmar då jag knappt varit nåbar. Nu, på söndag eftermiddag, kan jag sitta upp i sängen och dricka lite buljong.

Ja usch, jag känner mig gnällig och ledsen. Jag hade sett så mycket fram emot både själva resan och loppet. Nu ska jag sova lite mer och tycka synd om mig själv.

4 kommentarer:

  1. Hej Louise!
    Vilken tredubbel otur DU har haft! Stackars dig:-( Förstår att du är ledsen och besviken och det med all rätt! Skönt att du rent fysisk verkar må lite bättre i alla fall!
    Kram!
    /Kalle

    SvaraRadera
  2. Riktigt, riktigt tråkigt. Vilken besvikelse! :((( Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Din stackare..:( Hoppas du piggnar på dig fort...och du...det finns alltid nya lopp!

    SvaraRadera
  4. Åh suck, så trist! Hoppas att du snart mår bättre, Marie

    SvaraRadera