fredag 6 januari 2012

Målmedvetna människor

Idag är det trettondagen. En helgdag då många är lediga. När jag kom till bikramyogan kl. 8 trodde jag det skulle kännas ganska ensligt, men ack vad jag bedrog mig. Klassen var helt fulltecknad och återigen var det 45 målmedvetna människor som kämpade i värmen.

Det var en lärare jag inte haft tidigare och han var tuff! Varje gång efter yogan säger jag "Det här var den värsta gången!" och det säger jag faktiskt idag också. Jag trodde verkligen jag skulle kräkas. Men jag härdade ut alla nittio minuter och när det väl var över och jag hade druckit en hel massa vatten och resorb så kände jag att dagen nog inte hade kunnat börja på ett mycket bättre sätt.

Och det har varit en härligt solig dag i Stockholm idag. Jag har ägnat en del tid åt tvätt och städning, men hann också med en skön promenad i solljuset. Man får passa på så här års att suga i sig de få solstrålar som bjuds! Hoppas det har varit en fin dag där du befunnit dig!

1 kommentar:

  1. Roligt att du också är morgonpigg :)
    Imponerande att börja dagen med ett så pass tufft pass som kramyogan.

    SvaraRadera