onsdag 11 december 2013

Hur toppar man en toppendag?

Igår hade jag en toppendag på alla sätt. På jobbet hade jag bra och kreativa möten. Jag hann beta av en del på min digra lista. Jag hann med en snabb löprunda runt Riddarfjärden i trevligt sällskap. Sedan dusch på kontoret och så drog vi på oss glitterklänningarna för igår var det dags för Pocketförlagets egen Nobelmiddag som vi avnjöt på Ekstedt.

Team Pocketförlaget

Fantastisk middag och en underbar kväll med kollegorna. Ibland behöver man stanna upp och faktiskt unna sig att njuta av det som går bra. Innan det är dags att rusa vidare. Så igår njöt vi verkligen av mat och dryck och vår egen förträfflighet! :-)

Känns som att det skulle vara svårt att toppa den här dagen. Men det gick! För när jag kom hem på natten hade nedanstående skönhet landat i min brevlåda. I ett fint vadderat kuvert som inte hade gått sönder. Äntligen! Nu känner jag mig äntligen som en riktig silvermedaljör i Marathon K40!

Silver K40 Veteran-DM Marathon

4 kommentarer:

  1. Grattis till den mycket fina medaljen! Det är du väl värd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Andreas! Jag vet ju att du också gillar medaljer... :-D

      Radera
  2. Tjoho, äntligen! Nobelmiddag och medalj, som sagt, en toppendag! Livet består ju inte bara av träning!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, just det! Ett och annat nobelpris smyger sig ju in mellan träningstillfällena..!! :-D

      Radera