onsdag 22 augusti 2012

Ut ur bubblan


Det har gått några dagar sedan jag genomförde Black River Run. Jag har faktiskt mått förvånansvärt bra. Visst har jag varit lite stel i benen, men inte alls i den utsträckning som jag förväntat mig. De första två nätterna sov jag dåligt - kroppen var verkligen uppe i varv. Och jag har förstås haft en enorm aptit, men i övrigt har det känts ungefär som vanligt. 

I måndags gick t-banetåget jag satt på sönder och jag fick mig därför en ofrivillig längre promenad, men  annars har jag mest tagit det lugnt. Läst igenom de fina blogginläggen som mitt supportteam hade lagt upp och återupplevt loppet genom bilderna. Kul! 

Här kommer dessutom de två filmerna jag utlovade i förra inlägget. Först en kort från starten, där filmarens kommentar precis i slutet är det bästa.



Och så har vi en liten film från själva målgången. Den här kan jag se många gånger, det kan jag lova! Vilken känsla det var att komma i mål! :-)


Idag vågade jag mig på en lunchjogg runt Riddarfjärden för att testa ultrabenen. Tänkte att det skulle vara en väldigt lugn återhämtningsjogg. Men se det ville benen inte alls! De ville springa mycket snabbare! Jag studsade upp över Västerbron och fick till en riktig toppenrunda! Så härligt! Och oväntat! Det bådar nog gott inför Bellmanstafetten imorgon då Pocketförlaget förstås ställer upp med ett lag. Ses vi där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar