torsdag 16 augusti 2012

Inte i form för I Form i år

Ikväll är det I Form-loppet i Sundbyberg och jag ska inte springa. Egentligen på grund av att det passade dåligt i och med Black River Run på lördag, men nu är jag ju dessutom lite krasslig och hade ändå inte kunnat springa.

Men jag sprang det loppet 2010 vilket var första gången loppet arrangerades i Stockholm. Kom in supernöjd på 54:17. Hade precis startat bloggen och rapporten från I Form-loppet var det andra inlägget jag gjorde. 2011 hade jag ambitionen att komma sub50 och klarade det. Fick slita för det, men kom in på 49:32. Så jag har bara trevliga erfarenheter från detta lopp. I kväll är det kollegan Anna som ska springa och jag hållet tummarna för att hon kommer gilla det lika mycket som jag!

Snygg-Anna på en av våra lunchrundor
Själv försöker jag hålla humöret uppe trots att febern inte är helt borta. Men det ska den vara imorgon när jag vaknar - det har jag bestämt! Och då blir det allt en tur till Västerås på lördag...

3 kommentarer:

  1. Heja! Hoppas att du kryar på dig, med din järnvilja tror jag inte någon liten bacill vågar stanna kvar... Du är otrolig, håller tummarna att allt går bra på lördag! kram,
    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Marie! Och nu gick det ju bra att kommentera - kul! Jag känner mig bättre idag! Räknar med start imorgon... hjälp! ;-)

      Radera
  2. Hoppas du är på benen igen! Stort lycka till imorgon!!! :)

    SvaraRadera