fredag 17 augusti 2012

Klara, färdiga, gå!

Här saknas inget!

Det blir start trots allt i BRR imorgon. Ingen feber idag! Kände mig fortfarande svag på förmiddagen, men nu fram emot kvällen börjar jag piggna till. Klart att det inte är optimalt utgångsläge, men nu ser jag i alla fall fram emot en spännande och rolig dag imorgon.

Packningen är redo och som ni ser på bilden så lär jag inte sakna något. Kommer springa i mina Karhu Ride, men har två andra ombytesskor med. Extra ombyte av det mesta. Jag är luttrad efter årets TEC i snöstorm och Sthlm Marathon i 4-gradigt hällregn. Så jag tar hellre med lite för mycket än lite för lite. Dessutom har jag för första gången lyxen av ett eget support-team bestående av mina fyra hardcore-fans. Maken har stekt köttbullar åt mig (för det blev jag så himla sugen på under Jubileumsmaran) och alla sönerna är inställda på att heja hela dagen.

Jag har laddat vätskebältet med resorb, jag har klippt tånaglarna, jag har vaselin till fötterna, voltaren till knät och ett gäng sommarpratare som sällskap i lurarna. Och förhoppningsvis ett gäng bloggläsare som håller tummarna! :-) På återseende! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar