tisdag 3 juli 2012

Stretching with a view

Ännu en solig härlig dag i skärgården. Väldigt mycket badminton, lite bad och en långpromenad längs kusten på jakt efter vrakgods. Hade egentligen tänkt vilodag idag, men eftersom mellansonen kunde tänka sig en liten löprunda så ville jag gärna hänga på. Som alltid när han är med så blir det lite snabbare tempo än annars. Å andra sidan blir det inte så långa rundor. Vi var tillbaka efter knappt fyra kilometer i 5.15-tempo. Skönt!

Den här bilden tycker mina barn är alltför "skämmig" att lägga ut på bloggen... :-)
Sedan var jag duktig och körde rejält med knästretch och rehab. Inbillar mig att knät är aningen bättre, men jag är inte säker. Det är väl bara att kämpa vidare.

Lägg märke till min snygga T-shirt-bränna...
Imorgon hoppas jag på långpass. Det beror väl på väder och övriga planer. Blir det kanonväder så sticker vi kanske ut med båten igen och då kan det bli svårt att få till ett långpass. Men det är i alla fall ambitionen. Och så avslutningsvis en liten bild på Elias speciella badteknik...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar