fredag 6 juli 2012

En dag i Stockholm

Ja, vad kan den innehålla? Vi kom hem igår eftermiddag och åker igen tidigt imorgon bitti. Jag har tvättat åtta maskiner tvätt, handlat och fixat inför kvällens släktmiddag, men också klämt in mitt sista träningspass med PT-Viktoria. Nu flyttar hon till Östersund. Jag fick ett träningsprogram som jag ska försöka klara av på egen hand, men har förstås också möjligheten att fortsätta i höst med en annan PT.

Favoritspår
Det var tufft idag i alla fall och när jag kom hem ville sonen ut på ett terrängpass. Det tackar man ju inte nej till! Så vi körde bort till terrängspåren i Segeltorp / Långängen och sprang 5 km. Roligt att få sällskap och jag tror att han gillade det!

Svettigt, men roligt!

Nu nu är det väl dags att ta tag i packningen igen. Det blir Åland den här gången. Hoppas på några sköna löppass, men snart är det väl dags att trappa ner inför Jubileumsmaran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar