måndag 16 juli 2012

Blå tår eller röda?

Blå eller röda - det är frågan?
Ända sedan jag började springa på allvar för två år sedan han jag kunnat vara glad över hela tår och tånaglar. Inga blåa naglar och framför allt inga tappade naglar. Det verkar ju annars vara någon sorts lag att man ska tappa sina tånaglar för att kunna kalla sig löpare.

Men antingen har jag haft tur eller också har jag inte varit någon riktig löpare? Det hände dock någonting under TEC i våras. Båda stortånaglarna fick sig liksom en "fläck". Något sorts tryck ser det ut som. Det har inte stört mig och inte någon annan heller eftersom fötterna ständigt varit nerstoppade i strumpor och stövlar.

Efter lördagens jubileumsmara tog jag dock en ordentlig översyn av fossingarna och bestämde att på sommaren får blånaglarna allt vara röda. Nu kommer de att få titta fram i sandalerna och se hela och fina ut! Vad säger ni - är man en löpare om man har tio tånaglar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar