onsdag 11 april 2012

Utrustning

TEC-sajten har nu uppdaterats med vad som kommer serveras under loppet och det verkar definitivt inte som om vi ska behöva svälta. I och med detta börjar också min lista över vad jag ska ta med mig bli mer och mer definitiv. Så här tänker jag:

Jag ska ha ett helt ombyte packat i en separat påse för att skippa leta och rota i packningen. Jag ska ha flera olika par löpardojjor med mig. Både camelbaken och vätskebälte ska med, men jag har nog inte för avsikt att springa med ryggan. I alla fall inte från start. Jag tar nog med mig regnställ och hoppas på att slippa använda det. Alternativt en stor sopsäck. Pannlampa med nya batterier.

Laddad mobil, hörlurar, glasögon (tänker börja loppet i linser), alvedon, Icepower, skavsårsplåster, alsolsprit, nålar, vaselin, våtservietter.

Vad gäller energiintag tänker jag resorb, energybars och gel, mineraltabletter. Lakrits, nötter och eventuellt några egna mackor.

Och så det viktigaste då - ett glatt humör! :-)

Vad har jag glömt?

2 kommentarer:

  1. Ser ju fint ut!
    Jag tänker att det kan vara bra att ha med flera par strumpor så att de går att byta ofta om man vill... Ska tänka efter om det är nåt mer jag kommer på.

    SvaraRadera
  2. Ja, fler strumpor så klart! Bra där! :)

    SvaraRadera