onsdag 18 april 2012

TEC revisited

Fyra dygn har gått sedan jag harvade runt i snömodden i Täby. Kroppen återhämtade sig förvånansvärt snabbt. Fötterna var helt ok redan på söndagen även om kroppen var aningen stel. När jag åkte iväg till London tidigt på måndag morgon kände jag mig faktiskt precis som vanligt. Två intensiva dagar och nätter på mässan har inneburit alldeles för lite sömn, så nu känner jag mig väldigt sliten, men som sagt - inte ont någonstans. Idag har jag till och med tagit en 8 kilometers återhämtningsjogg. Stramade lite på baksidan av låren i början, men sen gick det fint.

Jag har surfat runt och njutit av allas berättelser från TEC. Vilka upplevelser och prestationer! Jag har också samlat ihop lite fler bilder från helgen. Samtliga är tagna av Per-Erik Jansson och Stefan Manning.

TEC revisited - varsågoda!:

Inget vidare väder strax före start

Jag ser glad ut - måste vara första varvet?

Bakom mig syns tidtagarmattan

Klafs klafs!

Inte så lättsprunget!

Omkullfallna träd

Det har slutat snöa!

Hälen först, eller hur är det nu egentligen? :-)

Torra kläder!

Nja, här börjar jag se lite medtagen ut

Taktiksnack med MarathonMia

Det var verkligen svårsprunget

Ska jag verkligen ta ett varv till?

1 kommentar:

  1. Välkommen hem!
    Bildserien är talande. Har vi varit med om detta? Det är kusligt spännande att testa sina gränser och det är lätt att få blodad tand för äventyr av denna kaliber. Jag förvånas över mängden glada tillrop och beundran som ges. Visst vill vi delta i fler liknande utmaningar framöver?

    SvaraRadera