torsdag 26 april 2012

Man ska inte ropa hej...

Igår var jag så nöjd eftersom jag inte hade så värst mycket träningsvärk efter besöket på gymmet. "Det måste betyda att jag är ganska vältränad" tänkte jag övermodigt. Ha ha! Det var innan träningsvärken from hell slog till i morse. Kunde knappt rulla ur sängen.

När jag väl kom till tennisbanan hasade jag omkring där som en skadskjuten kråka och orkade knappt lyfta racketen. Tur för mig att Katarina inte heller var i toppform. Nu hoppas jag bara att kroppen återhämtar sin lite innan lördag. Då är det nämligen dags för Lidingö Ultra. Ultra-namnet kommer av att den längre distansen är 50 km, men så finns det ett kortare alternativ som ligger under samma namn. Mats och jag är anmälda till sprintdistansen, dvs 26 km. :-)  Vi har inga målsättningar gällande tiden, utan hoppas på ett härligt, soligt långpass. Ses vi där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar