torsdag 5 april 2012

Sol och starka ben!

Nu ljusnar det! Söndagens lilla tur gav inga efterverkningar och knät har känts lite bättre hela veckan. Det har knappt blivit någon träning för jag har prioriterat goda middagar med vänner och familj och det har varit toppen! Kände mig lite förkyld och hängig några dagar, men nu verkar även det har dragit förbi.

Men igår kom jag hem hyfsat tidigt från jobbet och åkte iväg till terrängspåren i Segeltorp. Mats D var med och vi sprang 10 km i krokarna runt sjön Gömmaren. Det gick superlångsamt och var rejält jobbigt. Men knät kändes finfint och jag lyckades få en massa tips från Mats gällande TEC. Nu ska jag bara försöka komma ihåg alla goda råd. Lovar att lista dem i nästa inlägg.

Idag var det återbesök på Agilokliniken och till och med naprapaten verkade ganska nöjd med knät. Det blev lite mer stötvågor, men ingen ny tid så förhoppningsvis kommer det här bli tipp topp. Och blir det sämre efter TEC är det ju inte värre än att jag får göra några återbesök. Det viktigaste är att jag kommit igång med bål- och benstyrka.

Nu tänker jag hoppa iväg på påskäventyr i solen. Glad påsk allesammans! :-)

2 kommentarer:

  1. Skön läsning!
    Yes, nu tar vi påskledigt och softar oss i snyggform ;-)
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  2. Ja! Goda råd vill vi ha :)
    Glad påsk!

    SvaraRadera