måndag 17 oktober 2011

Välförtjänt genomkörare


Klok som jag är hade jag alltså i förväg bokat in en tid för massage, så här dagen efter Hässelbyloppet. Och det var fantastiskt skönt att få sjunka ner på britsen och bli rejält genomknådad. Musklerna i benen, framför allt vaderna protesterade först högljutt, men resignerade och blev efter hand helt mjuka och nöjda.

Jag var helt groggy när jag vacklade hem efter trekvart på vårt lokala lilla spa. Detta var alltså steg ett i renoveringsprojekt "Kroppen". Imorgon eftermiddag är det dags för Agilokliniken och stötvågsbehandling av onda foten. Hoppas verkligen att det ska ha effekt. Det konstiga är att foten funkar ganska bra när jag är igång. Springer eller spelar tennis. Men när jag går omkring här hemma eller på jobbet då gör det ont. Och på morgonen innan jag har kommit igång och fått upp kroppsvärmen. Så jag hoppas på positiva besked imorgon, för jag längtar redan ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar