lördag 15 oktober 2011

Istället för uppladdning

Turnummer?
Ja, här ligger nummerlappen och lurar på mig. 2088 - det är nog ett bra nummer det. Förberedelserna inför det här loppet har varit allt annat än bra, men det behöver ju inte betyda så mycket. Egentligen tror jag mest det handlar om att jag faktiskt redan har uppnått säsongens mål för mildistansen. Därför är jag inte så himla laddad. Men det är klart - även om jag har uppnått målet - så skulle jag ju kunna slå till med ett pers.

Fröken Strävan har tyvärr backat ur. En skada gör att hon inte kan vara med, och det har ju inte direkt höjt min motivation. Min egen skadade fot är ett annat problem, men det har jag helt enkelt bestämt mig för att ignorera. Efter morgondagens lopp är det totalrenovering av kroppen som gäller. På måndag har jag bokat in massage och på tisdag blir det behandling av onda foten på Agilokliniken.

Nej, förberedelserna inför det här loppet har mest bestått i att äta goda onyttigheter typ chips och godis. Inte så smart, men nu är det för sent att göra något åt det. Ikväll har vi frossat i tacos, men jag avstod i alla fall från tequilan. Alltid något! ;-)

1 kommentar:

  1. GRATTIS TILL NYA PERSET!!!!
    Förlåt att jag lämnade dig på solokvist, men det känns i alla fall lite bättre när det är så uppenbart att du inte behöver mig :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera