tisdag 15 april 2014

Bra start på dagen!

 Jag vet inte varför jag tycker att det är så motigt med morgonlöpning. För det är det egentligen inte. Det sitter enbart i huvudet på mig. Jag vaknar och tänker att jag verkligen inte har lust att ge mig ut och springa. Men när jag ändå gör det så känns det bara bra.

När jag ska transportspringa till jobbet brukar jag försöka packa min ryggsäck kvällen innan och lägga fram alla kläder, men det hade jag inte fixat den här gången. Det betydde att jag (och kroppen) hann vakna till liv lite grann innan jag kom iväg. Jag hann till och med dricka en slurk kaffe och äta en banan. Och kanske gjorde det skillnad, för jag tror faktiskt att det här var en av de snabbare tranportmorgonlöpningar jag har genomfört.



Jag tog den obligatoriska fotopausen precis där jag kommer ner på Söder Mälarstrand och trots de mörka molnen var det lika vackert som vanligt. Sedan kaffe i duschen och macka vid skrivbordet. Idag är tanken att det ska bli spring hem också. Kanske till och med en förlängd sådan. Vi får väl se hur det blir. :-)

Spökselfie i kontorshissen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar