onsdag 20 juni 2012

Stark som en oxe och trött som en sengångare

Att de här små rackarna kan vara så jobbiga?!
Igår kväll hade jag en nära-döden-upplevelse på gymmet. Smekmånaden är definitivt över och PT Victoria kör hårt med mig. Jag var rejält trött redan från början och efter en timmes hårdträning var jag i princip kräkfärdig. Men, det finns ljusglimtar! Jag känner faktiskt att jag blir starkare! Framför allt starkare bål och starkare knän. Precis var jag är ute efter!

Dock har jag fortfarande ont i högerknät, men förhoppningsvis kommer det ge med sig om jag fortsätter träna och rehaba. Jag var i alla fall helt slut när jag kom hem - det var knappt jag orkade hålla i tandborsten... Och även om jag inte har någon specifik träningsvärk idag så är kroppen så trött, trött. Det blir nog bättre efter halvmaran ikväll! Det är nog vad kroppen behöver! ;-)

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt, att bli sådär totalt slut! Känslan efteråt är oslagbar, även om man mitt i passet undrar vad f-n man håller på med. :)

    SvaraRadera