tisdag 19 juni 2012

Inte utan min mustasch!

En helt vanlig dag på jobbet
Har jag sagt att det är mycket nu? Tempo, tempo överallt utom i löpspåret. Har känt mig lite krasslig de senaste dagarna och legat lågt för att vara pigg imorgon då det vankas långpass. Men med mustasch känns allting faktiskt mycket bättre! Testa det någon gång när ni känner er lite nere - dra på en mustasch och känn hur man omedvetet rätar på ryggen och andas lite lättare! :-)

Igår kväll hade vi en supertrevlig kväll med en av våra kunder. Åt god mat och spelade kubb. Och hade mustasch. Jag hade så svårt att skiljas från min att jag behöll den på när jag cyklade hem. Tror att maken blev lite förvånad när han vaknade av min godnattpuss.

Hursomhelst - mustaschen måste haft en positivt effekt på hälsan för idag känner jag mig lite, lite bättre. Ikväll blir det ett styrkepass och så förhoppningsvis långpass imorgon kväll. Samling 19.00 på Rotebro pendeltågsstation för gemensam löpning till Stadion. Alla är välkomna så häng på! En halvmara är väl perfekt att fira sommarsolståndet med?

1 kommentar:

  1. Haha, tänk vad en liten detalj kan höja humöret - bra spånat! Jag bara undrar vilket attribut vi män ska ikläda oss för att uppnå samma munterhet?

    SvaraRadera