måndag 4 juni 2012

Happy happy!

Jag går fortfarande omkring i min lilla bubbla och är glad och nöjd. Fötterna har inte den minsta blåsa, jag går relativt obehindrat i trappor, lite känning i knät, men annars tipp topp. Jag roar mig med att läsa fantastiska marathonstories på nätet och kolla igenom hela bildspelet på Sthlm Marathon. Och nu kom just bilderna från MarathonFoto. Har aldrig beställt några bilder därifrån tidigare, men känner att jag nog inte kan låta bli denna gång. Nedanstående bilder går förstås inte att motstå, eller hur?




4 kommentarer:

  1. Nej det går inte att motstå, jag kände spontant likadant när jag kikade på mina.
    Du har ett fint löpsteg när du spurtar om gubben på målrakan - snyggt jobbat :-)
    Frös du inte om benen?

    SvaraRadera
  2. Jag var bara kall om händerna. Fötterna var varma och benen var helt ok. Men händerna var helt bortdomnade av kylan...

    SvaraRadera
  3. Klart du ska ha bilderna! Jättefina!

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder. Och om tio år kommer det behövas bildbevis för att påminna om exakt hur jäkligt vädret var. :)

    SvaraRadera