måndag 26 mars 2012

Dammade av det gamla Sats-kortet

Eller - det gjorde jag inte alls. Jag hittade det inte ens. Letade runt här som en galning, men det var puts väck. Jag gjorde ändå slag i saken - knät fortsätter att trilskas och enda sättet att komma vidare är nog att träna core och styrka. Efter ett telefonsamtal var jag i alla fall inbokad på en core-class kl. 20, vilket gav mig en lång, men bra arbetsdag.

Nytt medlemskort kunde jag utkvittera på gymmet och sedan körde jag passet. Inte så tufft faktiskt, men det gjorde säkert nytta. Nu är jag hemma och njuter av denna härliga smoothie:

Päronsmoothie med stänk av kanel
Knähistorian är inte så rolig, så den sparar jag ett tag. Kör strutsmetoden ett tag till.

1 kommentar:

  1. Nu blir jag bekymrad över knät. Jag får väl stoppa huvudet i sanden t v också? :-)

    SvaraRadera