söndag 15 maj 2011

30 blev 12

Jo, visst var jag stel imorse när jag vaknade. Men det som oroade mig var en liten känsla i halsen. Vill absolut inte bli dålig, innan jag ens har blivit helt bra! Regnet strilade ner hela förmiddagen och det passade bra av olika anledningar att vänta med löpturen till eftermiddagen. Mats stack iväg på cykel tidigt på morgonen och räknade med att vara hemma vid 14-tiden. Men vi 15 ringde han och hade fått punktering. Räddningspatrullen fick rycka ut!

Därför kom jag iväg sent på min runda och det var riktigt kallt. Jag borde haft något runt halsen för nu kändes det kyligt och faktiskt inget vidare. Benen däremot, pinnade på fint. Stelheten var som bortblåst och det var skönt att sticka iväg och runda Skärholmens Gård. 12 km fick jag ihop och det innebär faktiskt hela 100 km under maj månad! Och det är bara den 15e! Bra där!

100 km i hittills i maj känns finfint!
Sedan hem till söndagsmiddag med familjen. Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar