torsdag 8 maj 2014

Nya skor och en nummerlapp

Efter några hektiska dygn i Danmark är jag tillbaka i Stockholm, men livet är visst lika hektiskt här. Mängder av möten samtidigt som skrivbordet svämmar över och den privata kalendern är fylld av aktiviteter. Nåväl, jag klagar inte - om jag inte hade haft de tuffa perioderna så skulle jag inte njuta lika mycket av de lugnare.

Idag efter ett möte inne i stan passade jag på att gå förbi Runner's Store för att hämta nummerlappen till Kungsholmen Runt. Jag fick nummerlappen, en t-shirt och en rabattkupong på 20% i butiken. Lika bra att lösa mitt skoproblem direkt. Trots att jag tycker att mina nuvarande skor passar perfekt valde jag att gå upp en halv storlek för att se om det innebär att de håller bättre framme på tån. Köpet tog nog mindre än fyra minuter. Jag visste exakt vilken sko och vilken storlek jag ville ha. Och så 20% förstås! :-) Fick höra att jag var dagens bästa (= enklaste) kund. Kul att få vara det för en gångs skull! :-D


6 kommentarer:

  1. Och snygga är de också - hoppas de håller över tårna nu!!

    SvaraRadera
  2. Då skulle du ju frågat en massa, efter den kommentaren... Hihi!
    Vad är det för sko? Adidas....?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin! Det är Adidas Adistar - deras bästa mängdsko enligt mig! :-)

      Radera
  3. Grymt! Visste inte att du skulle vara med, hade varit kul att hälsa på varandra! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch, jag blev tyvärr sjuk och kunde inte springa. Legat däckad ända sedan dess... :-(

      Radera