fredag 30 maj 2014

Dan före dan

Håll tummarna!
Jaha - i morgon är det dags! Nummerlappen är hämtad, klockan är laddad och kläderna är framlagda. Även träningen är hyfsat väl genomförd. Lite mängdtapp nu i maj när jag var sjuk, men jag har tränat på bra hela våren och jag har betydligt fler långpass i benen än vad jag hade inför Vintermaran. So far, so good!

Jag har inte gjort någon särskild uppladdning inför detta lopp, mer än att jag sett till att inte slarva med maten eller sömnen. Att vi har haft två lediga dagar nu har varit skönt. Nu hoppas jag bara på att det blir en rolig dag i morgon! Att kroppen känns pigg och löpsugen och att jag än en gång ska få glädjen att springa i mål inne på Stadion. Stockholm Marathon är faktiskt ett väldigt speciellt lopp! Lycka till alla som springer och alla ni andra - ni kan väl hålla tummarna?! :-)

3 kommentarer:

  1. Bara kötta på...Lycka till. O'learys på RegeringsgatanxTegnergatan efteråt ifall...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ska göra mitt bästa! :-) Ok - jag lägger O'Learys på minnet - kan tänka att man behöver fylla på lite vätska... ;)

      Radera
  2. Lycka till! Vi lär ju springa in i varandra någon gång som vanligt...

    SvaraRadera