fredag 9 september 2011

Träning i högklackat?

 Igår stod det backträning med TSM på programmet. Men jag hade tackat ja till två olika jobbevent och skulle således missa träningen. Det fick helt enkelt bli lite alternativ träning. Bygga upp vristerna till exempel - det kan man göra på fester. Så jag drog på mig den lilla svarta och de högsta klackarna jag hittade i garderoben och gav mig ut i natten!

Ready to kill? Herself?

Kvällens första stopp var på ett förlag där det bjöds på fantastisk buffé, spännande författare och en hel drös branschkollegor. Sedan vidare upp på 17e våningen i en Sveavägens High Tech-buildings på releasefest. Ni må tro att vristerna fick sig en rejäl genomkörare! :-)

Tro det eller ej, men ibland lämnar jag faktiskt kepsen hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar