fredag 16 september 2011

Nummerlapp hämtad

Nummerlappar i Kungsträdgården
Vilken härligt intensiv dag jag haft idag! Först av allt lite eftertrött efter gårdagens lyckade jobbevent. En hel massa skrivbordsjobb på förmiddagen avslutades med en lyxig lunch på Gondolen. Sedan lyckades jag kila iväg till Kungsträdgården och hämta ut min nummerlapp innan det var dags för jobbmöten.

Jag hade lite bråttom så jag hann inte kolla på alla erbjudanden, men stämningen var god. Och hur är min status för närvarande? Jo, också god skulle jag vilja säga. Hälsenan känns ok. Jag har inte sprungit sedan i söndags, men jag har faktiskt spelat två tennismatcher och stolpat omkring två kvällar i högklackat. Trots det känns foten helt okej. Och jag känner mig ganska taggad inför morgondagen. Det ska bli kul! Camilla gör sin halvmaradebut och jag ska peppa henne så mycket det bara går.  Sedan räknar jag med att se många kända ansikten omkring mig, bland andra Martina, Moa, Lars och Fia.

Nu ska jag äta och sova! :-)

1 kommentar:

  1. Jag tror och hoppas att du får en fin dag. Träningen under sensommaren har varit rolig och givande. Formen är i Zenit. Vädret idag? Ja, toppen. Din blogg är super.Känn dig som en vinnare oavsett sluttid idag. Lycka till!

    SvaraRadera