måndag 19 september 2011

Återhämtning

Benen var förvånansvärt pigga igår, men jag har fått ont under ena foten. Precis i hålfoten liksom. Är väldigt besvärad just nu, men hoppas att det är övergående. Söndagen gick i ett härligt, lojt tempo. Efter skön frukost med lång tidningsläsning åkte vi till Restaurang J i Nacka Strand och smorde kråset på deras brunch. Så mycket mat! Och vilken dessertbuffé! Här kan man verkligen snacka om att superkompensera. Tog det lugnt hela eftermiddagen - en promenad var det jobbigaste jag tog mig för. :-)

Mums!

En långsam återhämtningsdag var nog bra, för den här veckan som börjar nu är det bokmässa i Göteborg och det är faktiskt årets stressigaste och mest intensiva vecka för mig. Från onsdag morgon till söndag kväll blir det inte många timmars vila för mig. Försäljning på mässan hela dagarna, mingel, kundmiddagar och festligheter på kvällarna. Det räcker att jag börjar tänka på det nu, så inser jag att det är dags att gå och lägga sig nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar