torsdag 18 augusti 2011

Lite sliten...



Imorse när jag vaknade kändes faktiskt inte gårdagens sub50 nämnvärt i benen. Jag hoppade upp stack och genast iväg för en timme tennis med Katarina. Det var kul! Och vi spelade riktigt hyfsat idag. Men på tennisbanan började benhinnorna knorra. De gillar verkligen inte att springa och spela tennis med kort mellanrum. De snabba utkasten och tvärnitarna i tennisen sliter tydligen.

Nåväl, iväg till jobbet där allt gick i ett och sedan snabbt svida om och vidare till kvällens TSM-träning. Och ja, det var ju snabbdistans idag. Som om inte gårdagen räckte... Segt, men jag kämpade på och höll nog hyfsat det angivna 4,45-tempot. Men nu, mina kära gamla ben, ska ni få vila. Tack för idag och natti natti.

2 kommentarer:

  1. Hehe, japp, nu har de förtjänat lite vila :)
    Men du är ju faktiskt helt grym. Jag vet att jag har sagt det förut, men du presterar ju sjukt bra!
    Ses på söndag!

    SvaraRadera
  2. Tack tack och detsamma! Det vet du. Jag minns ju på Lidingö i vintras när vi hade kutat sådär en 28 km och alla var slitna. Då la du plötsligt in en högre växel och racade ifrån!

    SvaraRadera