onsdag 31 augusti 2011

Jag är en vinnare!

Inte för att det har känts så den senaste veckan direkt. Jag har varit helt sänkt och bara hostat och snorat hela tiden. Ingen träning, inget Hälsolopp igår. Så lite deppigt var det allt tills igår när jag plötsligt stod som vinnare i Maratonbloggens tävling om ett par kompressionstights!


Det var Petra Månström på SvD som lagt upp tävlingen och självklart var jag sugen på ett par 2XU-tights som både höjer prestationen, men också fungerar som återhämtning. Låter fantastiskt! Nu är de på väg till mig och jag känner redan hur förkylningen börjar klinga av så att jag snart kan testspringa mina dyrgripar.

3 kommentarer:

  1. Å vad kul! Grattis! Jag har likadana, jag tycker att de är superbra. Jag vet inte om jag blir bättre, men det känns bra när jag har dom på mig :)

    SvaraRadera
  2. Ja, grattis till en fin vinst + att du är på bätttringsvägen!!

    SvaraRadera