söndag 7 augusti 2011

I form för I Form


Vaknade tidigt idag och kände mig pigg! Lite känningar i benen, men inte så farligt som jag föreställt mig. Tog en skön återhämtningsjogg innan världen ens hade vaknat. Det duggregnade lite fint och jag hade nog tur, för sedan har det verkligen öst ner här.

Och vad gör man då en regnig söndag? Jo, man surfar runt och spontananmäler sig till trevliga lopp. Som I Form-loppet i Sundbyberg till exempel. Det sprang jag förra året när det var premiär för loppet. Pers blev det också, men efter det har jag förbättrat det en del. I år kommer jag ju satsa på nytt pers på Hälsloppet i slutet av den här månaden, men ett lite testlopp dessförinnan kan väl aldrig vara fel?

Någon annan som springer I Form-loppet den 17 augusti?


Glad efter förra årets I Form-lopp!

1 kommentar:

  1. Nä, alltså, jag kommer att ha fullt upp med att försöka vara i någon slags form till Hälsoloppet... Jag tror att jag hade nån slags optimistisk tanke om att formen skulle infinna sig automatiskt bara för att det var sommar. Det gjorde den inte, hehe...

    SvaraRadera